tisdag 17 maj 2011

The times they are verkligen a-changin'

Efter Johnossi vandrade Moa och jag runt lite på Gröna Lund. Rätt mysigt där på kvällen. Förutom alla ljud då som inte är John. Men sen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra för vi är så bra på att bestämma oss.
Tillslut blev det att dricka öl med Moas kompis vilket inte var helt fel. Nästa dag gick vi upp i tid och gjorde oss klara och sen åkte vi och mötte fina Linnea i en park. Käkade lunch och försökte ringa till Eve som fyllde år men fick inget svart. Tog en lång promme genom Stockholm sen, mys. Blev även ett besök på Urban. På kvällen bestämde Moa och jag efter en lång stund för att stanna hemma och kika på Esc och filmen Så Som I Himmelen som jag såg för andra gången på några veckor. Jag gillar den! I söndags var det bara att gå upp, packa ihop och käka lite frulle innan bussen hem gick. Det var en fin tid i huvudstaden!

2 kommentarer:

Moa sa...

Kom snart tillbaka!

Maria sa...

Vad mysigt det låter! Jag vill också mysa med er! <3