onsdag 25 maj 2011

Don't think twice, it's all right.

Nu är jag äntligen färdig diskad! Tog en liten paus mitt i och tittade på ett halvt Twin Peaks avsnitt. Ska fixa våfflor nu med halvsmält glass, jordgubbar, socker och lite vanilj visp (får se om det är gott till våfflor) och fortsätta titta tills det blir mörkt ute. Förresten så var nu 70åriga Dylan mitt disksällskap och gjorde det hela mycket roligare. Denna skiva hittade jag hemma hos mamma för någon månad sen och har lånat sen dess. Gillar han bara mer och mer och ska väll snart börja nörda ner mig i hans vanliga skivor. Jag använder min stereo oftare än Spotify nu för tiden. Började en bojkott efter Spotify gick ut med sina nya regler och har inte lyssnat mycket där sen dess. Saknar det ibland, men det är så skönt att slippa reklamen! Det var fint att bara ha på en playlist och lyssna. Cold turkey blev det så det gick bra. Och det är även fint att lyssna på Dylan och mina gamla skivor så mycket.

Inga kommentarer: