lördag 21 maj 2011

Freaking Fröken.

Yes box. Idag har jag varit fröken igen. En söt tredje klass har jag haft på min vanliga skola. Riktigt roligt är det! Det är en riktigt speciell känsla att sitta där vid katedern och titta ut över sin klass. Häftigt! Hörrni är nog mitt vanligaste frökenord om ni vill veta. Kramgoa var dem i tredje klass också. En hade som mål att krama mest vikarier av alla. Tyckte det var ganska roligt. "Jag ska försöka krama mest vikarier av alla. Fast bara dem som är snälla" - jag fick en kram. Just Saying.

En annan rolig sak var när vi tittade på Lilla Aktuellt och dem pratade på engelska fast med svensk text och jag sammanfattade vad dem sagt och en elev sa "vi vet. vi kan faktiskt läsa" haha!

Finns lite negativa saker med att vara vikare också. Barn har ju en tendens att vara lite extra busig när en vikare är där för dagen. Och så är lite jobbigt att lära känna massa barn och sen inte få träffa dem så ofta.
Dålig på matte är jag med. 

Inga kommentarer: