torsdag 26 maj 2011

Grattis mamma♥

Idag fyller min fina mamma år. GRATTIS! Så hennes kalas jag attended. Det var jag, hon och moster Annette. Inte fullsatt men det var mysigt och framför allt gott med cheesecake. Imorgon blir det ett nytt kalas där med yster och mina extremt saknade syskonbarn. Fick också ett fint samtal av Stockholmaren under kalaset, nu är det bestämt. Blir Stockholm på lördag. OCH JA, FILIP OCH FREDRIK NI FÅR GÄRNA FÖLJA MED!
Här ska ni få se vilka fina presenter mamma fick av mig idag.
Världens bästa mamma strumpor i rolig låda.
Och vita ramar som passar hennes nya köksmöbler med bilder på mig i. Tänkte att hon borde ju ha en när jag graduatear och så borde hon ju givetvist ha FF bilden.

1 kommentar:

Maria sa...

Vilka fina presenter!!
Kan du inte vara min dotter så jag får så fina saker :)