tisdag 24 maj 2011

Freaking Fröken part II

Idag blev jag utringd att vara vikare till samma tredje klass som i fredags. I vissa stunder är det hur roligt som helst i andra stunder är det lite mer ge mig styrka aktigt. Hade bild idag, sa att alla skulle måla en bild av något dem tycker mycket om. Några killar som målade en dator som det stod facebook på haha! Jobb på fredag med, samma tid 8.20-13 fast med en fjärde klass. Dem har jag adlrig haft så ska bli spännande. Idag hade jag inte schema över vad dem kunde jobba med på dem olika lektionerna så blev att plocka fram saker i bakfickan. Men det gick bra. Och fint med lön nästa månad med. Snart är denna lön hör! Gött!

Anna har lagt ut två bilder på Face från grundskolan. Ni ska veta att det är väldigt underligt att plötsligt vara läraren. Ibland vill jag bara vara ett av barnen och göra livet surt för vikarien igen.

1 kommentar:

miw sa...

det e sjukt men det e så många på första bilden som liknar många som gick i min skola haha. men antar ungar ser rätt lika ut ibland hah. vilken skola vare?