onsdag 18 maj 2011

This Is My House, This Is My Home.

Just sett veckans One Tree Hill 822. Säsongsavlsutningen. Kunde ju ha varit hela seriens avslut men så fick den lyckligt nog även en nionde säsong på 13 avsnitt. Jag gillar avsnittet, det var riktigt bra upplägg. Gick kanske lite väll fort en del stunder. Avsnittet utspelade sig över ett helt år. Finast var att se Brookes och Julians graviditet (även om det också var ganska fint att se Nathan och Lydia showa på Karen's Café), som givetvis (annars hade inte vart oth!) lära ha lite komplikationer. Det slutade hur som helst lyckligt med två söta bebispojkar! Tvillingar alltså! Älskade att få se Brooke och Julian som föräldrar! Kan vara det bästa i hela oths historia! Hoppas på mycket mer av det i den nionde säsongen!
 Jag älskar också att avsnittet slutade lungt och fint och utan något livshotande drama. Äntligen oth, ni har hört mina böner! Underbart att Gavin Degraw var tillbaka och sjönt introt. Jag gillar mycket det dem gjort den här säsongen med olika som framför låten, men fint att ha Gavin tillbaka! Också fint med Chase och Alex! Och så var Dan med lite igen. Såg för några dagar sen en intervju med Austin Nichols som spelar Julian och han sa där att dem hade spelat in två slut, för dem inte visste om detta skulle vara det riktigt slutet eller bara slutet på säsongen. Men jag tycker allt det verkade som dem använde sig av slutslutet i avsnittet för det var riktigt fint och på ett så där avslutandevis. Om det inte var det så undrar jag hur FINT det andra slutet måste ha varit.

Inga kommentarer: