fredag 27 maj 2011

Freaking Fröken part III

Skoldagen gick fint fast det lilla nedslaget. Lunch är roligt vad det än bjuds, alltid någon gullig unge som frågar om jag kan sitta bredvid dem. Vädligt trevliga lärare som jobbar där med, roligt är att jag har själv haft ungefär hälfen av dem när jag gick i grundskolan. Smarta ungar också, fröken hade ingen aning att dem fuskade. haha. Grym är jag på matte, svenska och englska också. heeh. Jag hoppas jag får jobba som fröken nån gång till innan sommarlovet!

Efter jobbet cyklade jag hem till mami för ett till litet kalas. Men dem väntade gästerna kom aldrig så det blev jag, Lb, mamma och en väldigt smällt men fortfarande god cheesecake. Sen skulle mamma jobba, Lb sova en stund innan sin pokerturnering och jag cyklade hem. Dagens resterade planer är att se klart Twin Peaks, städa lite hemma, packa och sova i god tid så jag är pigg och allert imorgon!

Inga kommentarer: