tisdag 31 maj 2011

New York

Nu har jag äntligen sett säsongsavslutningen av Glee, 222. Det var ett riktigt bra avsnitt, ett härligt ett. Älskar att dem var i New York. Älskar New York. Det var lite udda att dem kom till NY utan att vara förberedda med sina framträdanden bara.. Mycket bra musik med i avsnittet. Jag har fått lite av en ny musiksmak efter att börjat se Glee. Så fint att dem blev så lyckliga fast dem inte vann. Rachel och Finn blev gulliga ihop till och med i mina ögon. Blaine och Kurt är underbara. Och Sam och Mercedes, åh dem såg så söta ut! Nu hoppas jag bara på Brittany och Santana till säsong 3! Som jag kommer längta sönder mig efter. Seniors. Glee är bäst!

"Yeah, well, this is a club. This is not a family." - Santana
"Okay, well, family is a place where everyone loves you no matter what, and they accept you for who you are." - Brittany

3 kommentarer:

Moa sa...

Kanske ska testa se Glee någon gång.. :O Jag har ju trots allt dömt det efter bara några snuttar jag sett.

Hanna sa...

Det TYCKER jag verkligen! Just do it! Du kan få alla avsnitt av mig bara din hårddisk är i närheten av stehpen.

Hanna sa...

*Stephen.