söndag 8 maj 2011

and you need the music.

Hängt en massa hemma hos mamma och lillebror denna helgen. I fredags sov Lova och Nino där och så skulle vi grilla på taket (men mamma hittade tyvärr ingen grill fast Coop sa att dem skulle ta hem det). Men mamma bjöd på hemmagjord pizza istället. Och sen hade vi fredagsmys med massa godis och barnprogram. Beställt nya kläder som kommit också, men Lova och Nino tyckte dem flesta var ful för det var varken Ben10 eller Hello Kitty på dem. Dem tyckte jag också skulle sova över där så det gjorde jag. Hade en hockey/BB kväll med mamma när kidsen sov.
Gick hem runt ett igår och hoppade genast i pyamas. Kikade ikapp de BB avsnitt jag var efter i några timmar. Fick ett fint avbrott av Moa som ringde från Stockholm. Fast båda våras pengar tog slut. Sen ringde Lb och sa att han skulle bjuda på pizza. Kom och hämtade mig en stund senare och så blev det filmkväll med honom hela kvällen. Vilka filmer ska ni få veta så ni kan se dem!

Idag vaknade jag fint av ett samtal från Moa som hade tråkigt. Tittat på galopp och blivit bjuden på lunch. Gick hem lite efter två idag och har suttit på min hemmagjorda balkong sen dess. Snart är det hockeydags! Heja Swe!

Inga kommentarer: