tisdag 31 maj 2011

Does this voodoo doll look enough like Rachel Berry to work?

Hemma från prommen. Det var alldeless för varmt så jag lära gå hem och byta kläder. Vädret levererade. Underhållningen levererade. Sen ringde mamma och sa att det nog skulle börja åska vilket det gjorde. Så jag kanske ska dra ut allt? Men har datorn på batteri för tillfället. Mamma sa också attv Lbs bal är imorgon och frågade om jag ville följa med och titta vilket jag såklart vill. Kanske man träffar på någon fin gammal lärare med. Det blev en stor fin godispåse med. Som jag inte kunda låta bli att hugga in på, FAST jag inte ätit nån middag ännu. Det blir det nu, tacosleftovers! Dem håller förresten för fullt på att bygga Lidl i Hoffe. haha. Inte ens centralt. Nytt bojkottningsprojekt kanske? Ge oss Dollarstore istället!

1 kommentar:

Petra sa...

sv: Ja asså det är ju för att det är på tv och så, men ändå på något sätt blir det för "overkligt" för om dom gör något sådant borde dom ju förvänta sig att få en sån dålig planering. när dom andra lagen övat i flera månader, men men det är ju tv;)

Ja dom kommer ju säkert vinna nästa år! men då blir det ju samtidigt så klyschigt. men glee är ju det också haha

Ja dom Sam och Mercedes var gulliga faktiskt. På tiden att hon får någon kille! Ja Rachel och Finn var för en gångs skull typ söta haha

Förresten, såg i detta inlägget om LBS bal. Gick du också på Lbs? :)