tisdag 10 maj 2011

"Lord Tubbington is allowed to eat cheese because he's on Atkins."

Bra det går med mitt mål. Jag kommer igen. Jobb 7.30-16 idag. På Lovas avdelning som jag bara varit på en gång innan. Ute mest hela dagen idag med, super varmt väder! jag vill bli bruuuuun. Lekt massa med min bästis A. Han hade sagt ungefär till sin mamma (som jag känner lite sen Ovako) att "Hanna är min bästa kompis" och hon berättade för mig i tisdags förra veckan. AW! Idag kallade han mig tokig haha. Såg han när jag gick till jobbet igår, vinkade så gulligt. Igår blev det promme till och hem jobbet och idag blev det cykling den ungefärliga milen. Träffade förresten på vägen till jobbet igår även moster Annette. Och idag när jag cyklade tror jag såg fyra av dagisbarnen på väg till dagis. Alla på samma gata även.

Dem har ändrat lite så jag ska jobba på Persvallet imorgon istället, 9-16. Mitt vanliga dagis som jag sa förrut men nu känns Roberts mer som mitt vanliga. Men det ska bli kul att träffa lite efterlängtade barn!

När jag kom hem från jobbet blev det våfflorleftovers och Buffy. Sen somnade jag på soffan lite mer än en timme, skönt! Har kokat lite ägg nu och så blir det Buffy 522.

Inga kommentarer: