onsdag 18 maj 2011

Can you fly?

Idag är dagens plan att STÄDA. Städade lite snabbt i söndags innan kidsen kom hit. Men det blev lite stökigt av att ja dem här i 24 timmar.. odd nog lixom! Sen har jag ganska mycket disk också, så DISKA. Skulle egntligen hjälpa min moster idag, hjälpte henne igår med. Först lite grunder i word och sen med hennes personliga brev och cv. Men min moster blev tvungen att jobba idag så vi ska ta det imorgon istället. Kanske blir en promme (SOL) och lyssna lite podcasts med. och PANTA. Jag måste panta. Tomburkarna har tagit över min kokvrå. Har inte pantat på flera flera månader, minns inte ens när det var.

Så kan det gå när inte haspen är på och man är sämt på att ha på rätt platta. MMM SMÄLT PLAST! Fast det var ett tag sen nu och efter har jag bara råkat smälta en sak till. Och sprayen började läcka. Men luktade ändå äckligt.

Inga kommentarer: