måndag 23 maj 2011

"One day I'm gonna whistle?"

Det här var nog det ända som försvann förrut. Det andra kom tillbaka. Och eftersom jag gillar det så mycket postar jag det igen. Jag vill också berätta hur duktig jag är.. Har dammsugit, torkat golven och nu håller jag på att tvätta. How good am I lixom? Lyssnat på bröderna Schulman på radio idag med. Dem snackade lite om Fredrik Wikingsson och så ringde ägaren till en av mina nyaste favorit bloggar in till på programmet. I alla fall, åter till det jag skulle posta. Något jag tittar och lyssnar på väldigt ofta, riktigt fint och bra är det!
Alltså Alexa. SÖT! Hon vill hellre kramas haha!
Ellen är bra hon med!

2 kommentarer:

Emma sa...

Visst har du en androidtelefon Hanna? Har du comviq som teleoperatör? Kan du inte ladda ner appen kik-messenger annars? :D Så kan vi smsa gratis med varandra 8D

Emma sa...

Joo det kan man! men då smsar jag dig ju gratis ändå ;) Men jag har fått Maria att skaffa det! Så skaffar du det kan du ju smsa Maria gratis :D Bara sök på KiK messenger på market!