fredag 6 februari 2009

Uppe med tuppen!

Nästan eaf. Ställde mobilen på 11, men gick upp närmare tolv. Mams hade skickat sms till mig och tyckte jag var lite osynlig men jag hade faktist tänkt gå förbi där en stund innan jag skulle handla. Men å andra sidan så vet ju hon vart jag bor också.. Så klädde på mig och borstade tänderna och gick sen en omväg (början av rundan men gick upp till bruket där vid kyrkan istället) hem till mamma. Det snöade lite på mig, men lyssnade på en massa bra musik på min Mp3 som jag änligen har laddat. Massa Skillet och James! Jag har äntligen fixat James senaste skiva Like A Waterfall :) Hemma hos mamma blev det att umgås med henne och Lillebror Daniel. Jag och mamma tittade lite halvt på nån konstig Italiensk film.. Och jag och Daniel körde gissa-låten-och-bandet-genom-att-höra-en-bit-av-låten-leken. Jag var riktigt duktig på det där. Fixade mig en massa poäng på Daniels låtar på sin mobil. Blev kvar lite längre än planerat men gjorde inget, hann handla och komma i tid till träningen ändå. Åt pizza och kötbullsallad i handen hos mamma istället för fixa nåt hemma. Köpte en massa god saker till kvällen på affären sen :D

Inga kommentarer: