torsdag 5 februari 2009

Stig-Björn!

Igår bestämde jag mig äntligen för att gå att panta igen. Var ett tag sen sist nu. Eller så är det jag som dricker för mycket Cola light på burk.. Jag tror på det första ;) Blev lite handling också, mer än bara mjök och Emser eller vad det var jag skulle ha. Inte hade dem några Emser heller. Kände att det skulle vara bra med lite Emser efter som jag inte kände mig helt frisk. Efter Mos jobb kom hon hem till mig och vi Satcade lite. Carrie då! :/ Sen ringde pappa och frågade om jag skulle med och äta pizza för han och farbror som var här i närheten och arbetade skulle äta. Men då höll jag precis på att äta mat, Findus Tacogratäng. Det är så gott! Och så skulle jag och Mo på föreläsning på Folkan. Den blev tyvärr inställd. Tråkigt. Var nämligen Stig-Björn Ljunggren från Fredlips Boston Tea Party som skulle föreläsa. Det vill man ju inte missa, synd att det blev inställt. Men snubben hade visst en blogg där jag just läste att han var sjuk, så okej då. Men hoppas han kommer tillbaka en annan dag! Vi gick tillbaka till mig med ett stop på lilla Sparköp och började se på The Hills säsong 3.

Inga kommentarer: