torsdag 5 februari 2009

Tisdag

Mo kom hit och vi gick rundan. Sen blev det lite tid över för ett avsnitt Sex And The City innan det blev dags för min träning, som jag fick skjuts till av Mo. Rolig träning. Eller ja förutom när Mathilda fällde mig två så jag ramlade på rygg baklänges. Gjorde ooont, särksilt första gången. Men hon sa att det inte var meningen, jag vet inte jag.. ;p Senare under träningen passade jag till henne så hon ramlade och gjorde illa sig och när jag körde övningen efteråt blev jag tvungen att stanna mitt i för att inte köra på henne bara det att Therese redan passat till mig, som Mathilda nu istället fick i huvudet. Det gick ju bra med Mathilda, så det var lite roligt ;D Joanna var med och tränade också, roligt! Hon sa att hon saknade oss, förstår det. Haha. Men vi saknar henne också, hon är en aning rolig hon :D

Sen blev det hem och titta på Gilmore Girls och äta chips med dipp :)

Inga kommentarer: