lördag 14 februari 2009

I Taket Lyser Stjärnorna

I torsdags efter att först ha ätit mat med pappa och farbror Lars på Depå och sladdat lite med Lars bil på planen utanför grindarna till ishallen, det verkar vara en populär plats att köra lite på för outtowners ;) "Jag tycker det är så dåligt utbud i Gävle så jag åker till Hofors istället och äter" - Lars i telefon till Madélene, höhö. Inte hade han hittat nåt bra ställe att köra bilen på som han hade hittat i Hofors. Härliga Hofors du vet ;) Som sagt i torsdags åkte jag och Moa till Gävle och mötte upp Maria som kom med tåget från Sundsvall. Så blev det bio, också känt som Marias 20-års present. I Taket Lyser Stjärnorna såg vi. En fin film! Jag gillar den mycket! Och det låter som om dne är mycket bättre än boken. Men en mycket dålig sak, det där med glassen. Så får det i bli i en sån här stor film! Sånna misstag får inte ske. NoooNooo! Det var så här att den blonda kompisen i ena klippet hade ätit mer från sin glass än i nästa klipp..
Men eaf så är huvudpersonen jättelik Therese I :) Men en av dem bättre svenska filmerna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

21-årspresent annar! :P

Hanna sa...

Annars Annars! :P

Hanna sa...

Och du har rätt ;) Jag glömmer bort att vi är så gamla..