torsdag 5 februari 2009

Emelie, Emelie, Emelie

Sen blev det dags för mig att på träning. Rekordmånga på träningen! :O Superroligt! 15 stycken utespelare var vi. Och två målvakter, visserligen var den ena Broder Lunka men ändå! Therese glömde ta sig sina skridskorskydd, så jag jag sjöng för henne "man tar av sig sina skydd.." Säsongens roligaste hände också, haha. När vi spelade på träningen tog Emelie pucken efter än tekning och åkte åt fel håll och sköt på sin egen målvakt. HAHA! Hela blå femman bara skrattade. Oh my! Tack för den Emelie! :]

Blev lite mobbning av göterborskan också och av Charlotte, höhö. "Tack för maten, den var gött" Och hysteriskt roligt det var i förrådet efter dusch, HAHA! Synd att jag inte har superbra minne så jag kommer ihåg allt Lunka och broder Lunka sa :D

Inga kommentarer: