torsdag 26 februari 2009

Doctor Doctor give me the news

Var ett tag sen jag såg Moa nu, hon är ju så upptagen den där bruden. Och då ska vi inte börja med Maria. Så jag får sitta i min ensamhet och se på Små i stora världen, hehe ;) Nä, men snart kommer Moa Toa hit. I lördags åkte vi skridskor i nästan två timmar på plan i Barkhyttan. Roligt. Var väldigt snabb också som hann till bussen, för vi bestämde det när det var typ 25 min kvar tills bussen skulle gå. Och jag hade pyamas på mig och var tvungen att ta ut pengar till bussen, men jag hann. Försökte lära henne att åka och skjuta. Så nu är hon bättre än mig! Sen skulle Moa äta så var hemma hos dem ett tag. Dem bjöd mig på mat också men Moa trodde inte att det var något för mig och så hade jag färdig tacos hemma. Men jag fick kyckling med mig hem av Moas pappa eaf som han inte ville slänga. Dem är ju en sån där vegitarian familj dem där Barkbytteborna. Klara var också där och åt, sen åkte vi till Hofors. Skjutsade Klara till Micke och sen vidare till affären och köpte en massa godsaker. Sen blev det hem till mig att Satca lite och sen se Melodifestivalen. Sen avslutades kvällen med The Hills.

Sen kom hon hit i måndags också efter mitt mötet. Vi käkade vindruvor och såg klart Sex And The City säsong 3 och The hills säsong 3 :)

Inga kommentarer: