tisdag 10 februari 2009

En fin dag med Lova

Sov inte så mycket på fredagsnatten och vaknade en gång lite före 05.30 och gick upp på toa. När jag kom tillbaka och trodde jag hade några timmar sömn kvar framför mig sa Lova försiktigt "tror du Nino sover nu", gullunge :) Jag svarade att det gjorde han nog för det var jättejättetidigt. Sa att vi lära sova några timmar till, gick inte så bra henne.. Haha hon satt och gjorde snigeln istället :P Lite efter 06 satt jag på Pocahontas som vi tittade klart på. Sen blev det Micke och Molle.Blev frukost också, efter lite godisätande från gårdagens godis.Här gör hon snigeln :D Plåster har hon också, som blev gammat efter nån timme ;] Efter ett tag ville Lova borsta tänderna frågade om hon inte ville äta nå mer godis och det ville hon inte haha.Sen målade vi naglarna också. Jag är så duktig på det ;] Men vi har lika färg eaf! :)

Efter tio nån gick gick vi ut en stund och åkte bräda. Skjutsande runt Lova lite grann. Fast hon ville mest hem och äta för hade sgat att hon skulle få makaroner och köttbullar :) Höll nästan på att bli överkört över en traktror. Eller ja, det var en traktor som skottade snö eaf. Gick in i ishallen men det var ingen match. Så gick hem igen till mig och lagade mat.Köttbullar och makaroner blev det som Lova tog kort på, som vanligt blev det inte så lite kort, haha. Massa fina bilder på aaaaallting =P Sen blev det att äta det framför Sunes Jul. Det är så bra! Lite senare kom Syster och hämtade henne, hon var lite trött då tror jag. En mycket rolig dag! :)

Inga kommentarer: