söndag 8 februari 2009

Träning

Träning som vanligt i fredags. Var tillbaka till att vara några igen, tror vi var nio stycken och med bara Broder Lunka i målet. Vad hade alla tagen vägen nu då? Det är så trist, kan inte alla bara komma och träna. "Är det inte brutet kan man spela" som Stina sa. Men värst var det efter träningen. Dem flesta verkade jättetaggade inför matchen vi skulle ha mot Bollnäs på lördagen. Men som jag skrev i inlägget innan så blev det ingen för att Hanna skulle "bort". Alla blev riktigt besvika. En ska jag inte förstår är varför Elna och Maddis får spela med Brynäs division 2 lag men våran förra målvakt Johanna som nu står för Brynäs div 2 lag inte får spela med oss.. Jag, Mathilda och Charlotte stannade kvar en stund efter att vi duschat och pratade med Lunka. Han är ju en aning rolig då, särskilt det han sa om mina strumpor, haha. Jag har bra stumpsmak. Synd att jag inte kommer ihåg precis vad han sa, det var så roligt. Men pratade mest om matchen och så och sen gick tränarna och pratade med några tränarna från Hofors HC. Så vi får väll se hur det blir. Serien är förlorad eaf.

Inga kommentarer: