onsdag 11 februari 2009

Mooondaaay!

Moa kom hem till mig efter sitt arbete vid tre ungefär. Sen sjöng vi massa Singstar, provade två nya skivor. Abba och Rock Ballads, synd så funkade den sista inte så bra.. Man fick inte stanna på en låt så länge för då hakade det upp sig.. Men Abba funkade nästan perfa. Sen ringde Affe Kaffe och snackade hur länge som helst.. Så länge att vi inte hann så nå The Hills. Jag blev lite inspirerad av Lova och tejpade en massa. Blev fint på mina ben ;p
"Du har tejpat fast Kalle Blomqvist.." - Moa
"Det är Lova" :D
Sen blev det att följa med Moa till bussen och säga hejdå till Maria en massa massa massa gånger. Sen blev jag min Indian. Moa skulle inte klara av den där resan jag skulle ta, för jag är indian.
"Titta vilken stor stjärna, det kanske är Venus." - Moa
"Nej det där är Afripoo, den indianska pollentottstjärnan." - Hanna. Ibland är på gång ;)

Sen blev det hem att se OC som jag börjat se om igen och efter det börja se säsong 5 av Gilmore Girls:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du var en fruktansvärt rolig indian! :D Jag skulle vilja uppfinna någon manick som sparar alla citat så fort dem sägs. Var omöjligt att komma ihåg dina roliga indianord.