torsdag 5 februari 2009

Töööörsday

Idag vaknade jag vid ett. Bestämde mig på nåt vis på att skriva många inlägg i vad gör du-tråden på days, haha. Har blivit mer än vanligt eaf ;) Började sedan för tredje gången att titta på nya 90210. Nån gång under den tiden ringde pappa och sa att Lars skulle stanna i Hofors denna dag med och att dem skulle komma upp. Så började städa lite här hemma, så nu ser det ut ungefär likadant som efter att Carro var här hemma förförra söndagen. Syster ringde också men blev fullt upp därborta så hon skulle ringa tillbaka. Efter nån timme kom dem, roligt att träffa farbror Lars igen! Visade våra fina filmer för dem två, haha. Sen ringde Syster tillbaka Lova ska sova hos mig imorgon, fick prata med Lova också. Så söööt! "Vet du vad Nino gör? Han lyssnar på Ozzy!" :] Sen frågade vilken låt som var hennes favorit med Ozzy eftersom hon brukar nynna på Iron Man/ Idon Man. Men hon missuppfattade mig nog, för hon svarade Mamma Mia, haha <3

Efter ett tag efter att papps och Lars gått kom Mo hit. Vi var lata och gick inte rundan, tittade istället på tre avsnitt The Hills. Hur ska vi göra? Vad ska vi söka? Belice eller Santa Barbara? Svååååårt! Blev att följa med Mo till bussen sen, första gången jag gick ut idag.. Och sedan dess har det blivit en massa datortid med bloggande och msn ungefär. HÄJ!

Inga kommentarer: