torsdag 5 februari 2009

Kalas

Hemma igen fick jag samtal från Mo dör vi disskuterade vårat present prolem men jag fick genast en massa idéer så det löste sig riktigt bra. Hoppade in i duschen och gjorde ordning mig tills Mo kom hit och vi fixade med presenten och sen skjutsade Mos pappa oss till Maria. Vi kom nästan samtidigt som Maria som skyndade sig in utan att säg något, haha. Det var ett roligt kalas med gott fika och fin läsning i Marias gamla mina kompisar böcker. Skrev i en av dem sen också.. Roligt att Richard somnade mitt i allt. Sen tvingade hon mig och Mo att stanna kvar att äta också, men det var mycket god lasagne Kerstin hade lagat. Och hon har morötterna utanför, kalla. Precis som det ska vara (Y) :D
"Det är ju väldigt få som man skulle kunna tänka sig att spela in en porrfilm med." - Maria (skulle säga "åka jorden runt med" men råkade läsa på en facebookfråga "spela in porrfilm med" och råkade därför säga det istället.)
Efter maten blev det ännu mera tårta, goooott. Maria kom fram till att hon inte skulle ha nå tårta men efter en stund ångrade hon sig igen.
"Ska du äta i alla fall?" - Moa
"Ja, jag kom på att jag ska äta tårta i alla fall för jag mår jätteilla. Så det är lika bra." - Maria

Sen vid tio eller nåt tog jag och Mo en promenad till bussen och jag gick sen hem efter en mycket rolig dag!

Inga kommentarer: