fredag 27 februari 2009

Bravo

Det är gott med Bravo apelsin juice. I alla fall för tillfället. Och det är bra. För i vanliga fall brukar det vara mindre gott. Jag ubertörstig hela tiden just för tillfället. Och så har jag börjat med att ställa klockan en tid och sen snozza fast lite mer åt sovhållet i typers två timmar till. Skönt, men jag kommer inte upp så tidigt. Idag gick jag upp runt 13 och satt mig vid datorn tills det blev dags för Small people big world. blev frukost till det. Sen blev det att halvtitta på House och sitta lite mer vid datorn. Tills pappa kom på besök. Vi tittade på ännu mera tv, That´70 show. Moa svarade på mitt sms och skulle komma hit med 18.45 bussen. Pappa gick hem och det blev mera tv och mera dator. Tills det blev dags att äta köttsoppa och se mera tv. Sen gick jag faktiskt ut och mötte Moa. Vi gick till Ica och handlade. Sen till lilla Sparköp. Och sen hem till mig. Fast där handlade vi inte. Det blev att börja se en ny serie, vilken får ni veta imån. Det vill säga om ni inte har Bilddagbok. Tog en paus i att se den för att se Knutby - Vägen hem. Och vid 23 blev det att följa Mo till bussen. Nu ska jag se lite mera tv innan det blir att sova.

Inga kommentarer: