onsdag 11 februari 2009

Yeesteerdaay

Moa slutade tidigt i tisdags också,så hon kom hem till mig efter sitt arbete då med. Måste ha varit maxkul att gå upp sådär tidigt ;) Hon kom med gåvor, hon gör det svårt för mig att vara den perfekta värdinnan ;] Denna dag hann vi se The Hills eaf, rätt många avsnitt också.

Sen blev det träning. Hade möte först med spelarrådet, fick ett sms av Micke tidigare under dagen där vi fick reda på det. Pratade om vårat målvaktsproblem och om matchen. Haha, rolig match.. Charlotte då, du får sluta ta så mycket utvisningar ;] Men det är roligt att få vara med i spelarrådet och få veta saker. Jag gillar inte att inte veta saker.. Låång träning sen. Jobbigt men roligt! Gjorde värsta snygga passen utan att veta om den. Jag skulle bara skjuta ut pucken ur zoonen och det stod nån vid sargen så drog den i mitten istället för var rätt nära blå, alltså inga indianare här heller. Det var bara gårdagen det.. Höhö! Eaf så kom den nya tjejen Anna där och fick pucken. Var rätt många på träningens, kulkul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du det var maxkul vill jag lova. ;) Haha, du är den perfekta värdinnan! Jag konkurrerar inte om den platsen. Men jag försökte vara en någorlunda bra gäst, för det brukar jag vara dålig på. :)