måndag 9 februari 2009

Lovaa

Ringde till Mari från ishallen för Lova var hemma hos henne. Men först råkade jag ringa fel och kom till Bönhusberget, haha. Slog mitt gamla nummer istället för Annas gamla. Så det kan gå ;) Efter en stund hemma kom Lova och Mari hit. Lova ville se Pocahontas, så det var bara att kämpa fram videon under soffan. Tänkte att jag skulle lura soffan och ta bakvägen men då var det kant nästan ända ner till golvet på den sidan med. Så jag fick lyffta upp soffan, men den var inte så tung och Lova fick ta ut kartongen. Mycket fint sammarbete. Någon gång senare kom Mari tillbaka med Lovas tandborste och astmamedecin, för Lova hade tagit ut sin neccesär ur väskan och Mari hade stoppat tillbaka den men Lova hade lyckats tagit ut den igen, höhö. Vi fortsatte att käka massa godis och titta på Pocahontas. Jag sa till Lova att hon fick säga till när hon ville sova, och det ville hon rätt tidigt. Så efter att ha satt på sig pyamas för andra gången, Carro ringde och frågade om jag kunde duscha av henne eftersom hon varit hos Mari och alla katterna, och borstat tänderna med hennes nya tandkräm så blev det att läsa bok och sen sova. Jag satt mig vid datorn och försökte skriva tyst på den. Sen vid halv två tiden gick och la mig jag med men hade jag jättesvårt att sova som vanligt då..

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA snigeln är störtskön!!!