onsdag 18 februari 2009

Träääääningsvääääärk

Fick lite träningsverk efter min hemma träning i lördags eller så hade jag lite ont i benhinnorna, svårt att avgöra. Men efter måndagens träning så spelar det ingen roll eftersom jag DÅ fick riktigt träningsverk. Oh my! Riktigt jobbigt var det med fysträning igen, men skönt att träna. Det är synd att jag ska vara så dålig på allt bara. Lite roligt med nu får du väll ge dig eller vad dte var, haha. Och så kom jag ihåg att ta med mig pengarna till Hockeykorten som skulle betalas. Gick till och med ända till bruket för att ta ut pengar några timmar innan träningen, men sen glömde jag bort men tur att jag eaf den här gången hade plånboken i jackfickan. Micke och Lunka sa att dem skulle berätta något när vi kom under läktaren men så berättade dem inget så efter träningen i förrådet frågade jag om det, dem hade glömt det ibland ärmitt minne rätt bra.. Dem skulle berätta det på onsdagens träning istället, men jag tror jag vet vad det handlar om. Dem skrev om det på hemsidan, hur vi ska göra med slutspelet. Vi har ju ingen målvakt. Men ahh, vilken träningsverk! Jag har den än idag. Rör mig så lite som möjligt, tror det kommer bli en smärtsam träning idag.. A-lagets tränare Conny ska träna oss idag, spännade. Blir nog en massa skridskoteknink. Och i helgen ska vi till Nora och spela, det blir roligt :)

Inga kommentarer: