torsdag 5 februari 2009

Haha..

Innan matchen i lördags ringde en smått förvirrad ("Jag ringer igen när jag vet vad jag heter..") syster till mig och frågade ifall jag kunde sova hos dem inatt eftersom hon skulle ut och inte ville åka buss hem så Johnny skulle hämta henne. Och helt plötsligt började hon prata med en katt tror jag, haha. Så jag glömde helt bort att berätta att jag först skulle spela match. Men Johnny kom och hämtade mig lite senare efter att han lagt barnen. Pratade lite hockey och fick höra om tränarna när dem var yngre. Sen satt jag och bäddrade mellan kanelarna, tittade mest på Körslaget finalen, fel vann. Heja Erik! Blev lite Edward Scissorhands, Miss Secret Agent och E.T mellan varven också. Sen blev det att se två avsnitt Gilmore Girls som jag förberett och tagit med ;D Roligt att höra när Johnny helt plötsligt började prata där borta vid datorn, haha :D Sen blev det att försöka sova men det gick inge vidare bra. Ett tag efter att Johnny åkt för att hämta hem syster hörde jag en dörr stängas. Tänkte att Lova eller Nino väll inte borde stänga dörrar, så blev lite rädd ett tag men tänkte att jag hört i syne tills jag hörde en söt liten Lova ropa "jag är färdig" :) Efter det skulle jag titta till Lova för hon sprang och la sig och gick till hennes rum men på väg dit sa hon att vi är här, för dem sov i mammas och pappas säng. Såg dem inte alls haha. Sen vaknade Nino till också och saknade pappa sin. Klappade honom lite och sa att han skulle komma snart och så gjorde Lova likadant men då sa Nino "Lova får inte klappa mig" hahah, gullungar! Roligt när Syster och Johnny kom hem igen. Syster är alltid lika rolig när hon har haft sin dag på året :D:D hon skulle sova nere med mig för att terra mig men hon somnade typ på en gång.

Sen vaknade jag av en massa ljud från övervåningen. Och sen blev det ett trumsolo också. Sen kom dem ner, blev en massa lek. Åkte båt och aktade oss för hajar och krockodiler. Spelade lite GuitarHero också, det ska börjas i tid :] Och så lite jagning med Nino men när man började jaga honom skrek han nej, haha ;p Sen somnade han bredvid pigga syster :D Lite senare skjutsade Johnny och Lova hem mig så jag skulle hinna till Marias kalas.

Inga kommentarer: