fredag 20 februari 2009

Today I even didn`t try to hide

Idag har inte varit världens bästa dag, mycket på grund av att jag hade sett fram emot Nora resan så mycket. Faan vad trist! Pappa var förbi en stund typ en kvart efter jag gått upp och haft på teven och tittade lite på Judge Judy. När han gick igen blev det att se dagens Små i stora världen och äta sista portionen av köttfärsås och makaroner som jag lagade i tisdags. Sen föröskte jag sjunga en låt på Singstar men det gick inge bra, orkade inte så stängde av efter typ halva låten. Sen gick jag och la mig igen och låg där typ till 18.30. Eftersom jag jämt ska vara så anti (vilket jag sen ångrar och mår dåligt över) bestämdes det att vi skulle vara hemma hos mig istället för att åka till Gävle. Hörde något om att vi kunde ha fikat i Gävle eftersom vi inte hade nån direkt plan vad vi skulle göra där, så vid 18.30 tog jag tag lite i mitt liv och gick till Ica för att handla fika åt oss. Blev Dajmtårta, Ballerinakakor, smågodis och Cola. Ballerinakakor var inte så populära, bara en som blev äten och den av mig.. Tog ett tag innan dem kom så åt upp mycket av smågodiset medan jag tittade på först Halv åtta hos mig, sen Vem vet mest och tillslut nån dokumentär om Fröken Julie teatern. Mickael Persbrandt var ju med så :D Sen fick jag så tråkigt så jag till och med tog fram sakerna till Hedwig albumet och började klistra bokstäver. Och tillslut kom dem. Marias mamma hade visst stannat på nån affär och köpt rosa tallrikar. Blev att se den där dokumentärserien om det där vad nu det heter. Måste säga att det var mycket dåligt gjort! När det handlar om något så allvarligt måste dem ju göra det allvarligt också! Det är ju mycket hemskt det som har hänt men det där satt man ju mest och skrattade åt. Men det är spännande. Dem fick också fika på riktiga Hanssons :D Blev Sporten och sen en massa Singstar. Varför kan inte alla skivorna bara funka? Då vorde det roligt!

Inga kommentarer: