lördag 14 februari 2009

Mooooooaaaa <3

Igår var Moa hemma hos mig två gånger, först kom hon vid tre när hon slutade jobbet blev att se 1.5 avsnitt The Hills halvlata som vi är. Sen blev det ju träning och sen hem igen och gå till affären. Träffade Ann-Sofie där och så upptäckte jag att plånboken ja den var hemma den, höhö. Så blev att gå hem igen. Klockan blev rätt mycket, så tänkte att jag kunde gå ner till Pölsa pappas katt för är kattvakt åt honom ihelgen när pappa är i Värmland och ge honom mat först och sen åka bil med Moa till Ica. Två minuter i åtta gick jag in på Ica. Men jag var inte sist, inte ens näst sist ;) Sen åkte vi hem till mig igen och tittade på mer The Hills. Blev en fotofight också och fina inspelningar där Moa och jag använder oss va våra fina sångstämmor. . . . Och Moa åkte bara hem en timme senare än elva när hon senast skulle åka hem. Sen sorterade jag mina bilder på datorn i flera timmar och jag tror med stor sannolikhet att det är sant att det gör Moa rätt stolt :D

Inga kommentarer: