tisdag 17 februari 2009

Nej, så här var det.

Har gjort lite research angående inlägget nedan, det var inte alls blueee blueee bluee village dem sjöng utan We Are The Champions. För mig och mitt lag. För vi vann. Inte min lillebror.

Rippat från gamla hederliga Lunarbloggen:

Blue blue blue village! :]

Vart i Turkiet, men kommit hem igen nu.. för etttag sen... Men de va la helt okej där borta i Asien.... Massa aktiviteter dagen lååång... Men om bara hem med endast ett diplom..Men dte var ju ett vinnardiplom :D Olympiska dagen var det.... Fast egentligen skulle det vara Norge, Finland, Sverige och Finland tävlandes mot varandra. Men det var så många norrmmän, lite mindre svenskar, en finne och inga danskar(Haha, tack Emelie Så det blev två blandade lag. Mitt lag döpte sig till Unionen. Det andra laget där mikn lillebror och han med hatten var med döpte sig till Vikingarna... Hejaramsor blev det också! :D Här är våran (Ungefärlig, den blev lite ändrad under dangens gång): Vi är Svenskar, vi är Norrmän och än finne ändå kan vi vinne! Hej Hej Hej! :] Fast på slutetav dagen tror jag den löd så här : Vi är svenskar, vi är Norrmän och en finne, och vi ska vinne! Hej Hej Hej! :D Wohhhhhh!!!! Haha! :] Grenarna i dagens Olympiska dag var följande : Basket(Vi vann med utklassning) , Hästskokastning(Vi fick aldrig veta resultatet men jg anar att de andra vann), Säckhoppning(Vikingarna vann) Pil(fick aldrig veta resultatet), dragkamp(Vi var överlägsna), simning,( Vi var överlägsna igen, eller okej Finnen var överlägsen) och dagens sista dektävling var frågesport... Finnen ägde totalt igen! :] Där vann vi... Tror jag.... Eaf så på kvällen under buffen fick vi gå upp på stora scenen som fanns på hotelområdet och ta emot våra diplom... =) Sen sjöng entertainersarna We are Champions för oss! :]

Welcome to the hotel Pascha Bay!

Hotelet hade en egen trubadur!Daniel! (Med amerikansk uttal helst) Han är min nya favorit trubadur! :) Han hade jätteunderbar röst och sjöng jätteunderbara låtar... Och hans mellansnack var för underbart!!!Lovely!

Hände mer där då... jo hade Tv3 Sverige på teven... Så det blev Dubbelavsnittet av Prison Break därnere åxå
:]
Underbart, när han tog cykeln och satte på sig den där hjälmen ... =) Haha, bäst i hela serien!! Så roligt!! :)

När vi skulle åka hem var de värsta åskvädret så planet blev lite försenat... För planet vi skulle åka i, kund einte landa för det dåliga vädret... Tillslut lära de åka till en annan flygplats för att tanka och sen åka tillbaka... Det måste ha avrit jobbigt... Vi behövde ju bra sitta och vänta... Joker is poker with an J, coincidence (Det stavas något sånt) Haha... Han med hatten och hans resesällskap spelade nåt kort spel på bussen på väg till flygplatsen... Han vann med över hundra poäng..... Haha, de va rätt kul! "Det är som du spelar med dig själv" - Daniel (Inte trubaduren utan min lillebror)

Kunde ha fått gått på Alanyas nattklubbar med en turkiskservitör åxå... Men jag tackade tyvärr nej. Han hade ju bil och allt.... Haha!! Han sprang 100 m på 11 sekunder... Det ni.. ;P Är det bra? Han var rätt läskig...

Hotellet låg sju km utanför Alanya ochhotellområdet var jättestort... Fast det var ingestans man kunde gå... Bara på hotellområdet... Men dte fanns allt där... Till och med affärer! :) Ena sidan av hotellet ligger havet och på den andra sidan var det en stor väg.

Roliga shower på kvällarna åxå... Fast det skulle vara så ska det låta den dagen när jag åkte hejm... Och där fick man vara me dom man ville... De hade två platser kvar.... Mwn jag skulle tyvärr åka hem då...

nu ska jag gå på gympa

Står inför lite svåra val just nu... Men jag kommer nog fram till rätt beslut.

Vollyboll here I come! (Har tränat i Turkiet)


Turkiskan är uppdaterad åxå: DUR! :]


Lit brun blev jag allt åxå... :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina berättelser om Turkiet, en mycket fin hejaramsa ni hade! :D