lördag 25 september 2010

Say good night not good bye.

Dawson's Creek är slut. Jag har sett alla avsnitt som finns. Fy faro vad sorgligt och fint det slutar.
Enough said, får ju inte spoila för Moa som btw tittar riktigt segt.
Vad ska jag göra nu med all min lediga tid?
Börja se en ny serie kanske? JA!
Och så har jag ju OTH, men så segt internet för tillfället så det funkar inte.
Och så vill jag se nya säsongen av Vampire Diaries. Men som sagt, segt internet.
Pacey Witter - en av dem bästa karaktärerna någonsin!

Har också sett på filmen Se Upp För Dårarna som gick på Tv4 idag. Vet inte varför men jag blev sugen att se den. Men den är ju så dålig. Började leka med mina ljus så jag fick stearin på min duk. Attans. Jag skyller helt på Helena Bergström. Gör intressantare filmer god damn it!

Men nåt som var roligt var att min syster kikade förbi en sväng efter hennes jobb. Och imorgon ska vi käka middag tillsammans.

1 kommentar:

felicia sa...

PACEEEEEEEY <3
svar: ja verkligen