måndag 6 september 2010

The dark side of Rock 'n' Roll.

Hej därute!
(Måste bara säga att mina kära bönder vann, jihoo!) Gjorde lite mera grejor i helgen än att se på film, fast inte så mycket mer. Käkade lunch och började se sista säsongen av Dawson's Creek i lördags och sen kom Lb hem och skulle vinna på trav. Men det gjorde han inte. Själv somnade jag i soffan och ändrade tid när Lb skulle väcka mig hela tiden. Men tog mig upp tillslut och duschade. Jag och Lb bestämde oss för att fixa tacos till middag så jag gick ner till Sparköp för att inhandla lite grejor som fattades medan Lb började med maten. På vägen dit träffade jag moster Lena, kusin Victoria och kusinbarn Olivia :)
Serverat med tacosen blev ett besök från yster plus roliga filmen EuroTrip. Och sen på kvällen blev det ännu mera film. Plus att jag läste lite kursliteratur. Jag är en duktig student som sitter hemma och pluggar på lördagskvällarna.. ;)

I söndags hängde jag äntligen med M&M igen. Typers en månad sen senaste gången då M1 bor i Örebro och M2 hängt i huvudstaden och kallats för Scriptis. Vi pratade, promenarade, hittade en telefon på parkeringen och hamnade på ett äventyr, träffade Ulla Carin, försökte förstå vad hon i den upphittade telefonen sa - hur äventyret slutade vet jag tyvärr inte och till slut hamnade vi hemma hos M för lite komma-på-grejer-på-en-bokstav-leken.
"Tror ni det där är blod?" - M
"Nää, det ser inte ut som det." - HM 
"Haha nää, ketchup flaskan ligger ju där!" - M

Inga kommentarer: