lördag 4 september 2010

Pengar det är nåt som man har, det trodde jag du visste.

Jag har hittat tillbaka till en gammal vän. Biblioteket. I veckan var jag där och kikade ifall dem hade någon av min kursliteratur, vilket dem hade. (spara pengar spara pengar!) Idag när jag kom hem från Falun (efter att ha fått vänta på tåget i två timmar för jag missade det innan precis (men det var mysigt att sitta ute i solen och läsa bra bok)) vandrade jag till Bibblan som skickat sms till mig att den av böckerna kommit. Så nu har jag två av fem böcker i alla fall. (En hade dem inne första gången jag var där). Plus så har jag en massa annat fint.
Gratis literatur, 3 film/tvserier böcker och tre filmer, tummen upp!

Resten av dagen har jag haft tv och filmdag. Sånna dagar gillar jag. Nu är jag så trött så ni blir det att sova.
God natt.

Inga kommentarer: