fredag 24 september 2010

Nah... I mean, I'm already pregnant, so what other kind of shenanigans could I get into?

Lånade ju filmer från bibblan igår, fem stycken blev det. Juno, Linas Kvällsbok, New Moon, De Glömda Själarnas Ö och The Golden Compas blev det. Började med att kika på Linas Kvällsbok igår. Mindes den som väldigt underhållande men jag blev lite besviken inte så rolig som jag mindes den. Men jag kom på idag att jag nog har blandat ihop den med filmen Bara Bea.
Gårdagens andra film blev helsköna Juno. Bara andra gången jag såg den faktiskt, den är värd att se så många gånger mer. Riktgt mysig film. Ellen Page som spelar huvudkaraktären Juno är en favorit hos míg också.

Har bara två avsnitt kvar av underbara Dawson's Creek nu. Vill försöka spara det lite, fast vet inte om det kommer funka. Det kommer bli sorgligt! Både att det inte finns nå mer avsnitt efteråt och en händelse jag vet kommer hända.
Titta vem som var med i avsnitt 619 Lovelines, jo Nany Carrie som ställde frågor till snubben på bilden Drew.
Sorgligt men roligt avsnitt 606 Living Dead Girl.
Jag älskar Audreys och Paceys utklädnad!
SID AND NANCY!

Inga kommentarer: