fredag 10 september 2010

Ängeln som gjorde uppror. En från himlarna fallen ängel.

Jag hann med tåget. Det var till och med försenat. Gör inte så mycket, det betyder ju bara mera tid att läsa min underbara bok. (för hemma har jag väldigt svårt att ta mig för att läsa). Och bussen väntade på oss också så slapp gå från Roberts eller vänta en timme på nästa buss. På väg till skolan såg jag att jag hade fått sms att mina böcker äntligen kommit så nere på bruket igen gick jag och hämtade dem.
Ser inte fram emot att läsa dem. Men jag är ju lite efter så jag antar att jag måste.
 Kanske inte allt.

Nu har jag just sett favoriterna vinna guld igen, hade också en Färjestad strumpa på mig idag. Och så håller jag på att fixa mat, blir pommes med hamburgare idag. Och senare kommer Moa hit. Och så blir det nog nånting med dip. Det ser ljust ut.

Inga kommentarer: