onsdag 29 september 2010

Besök till affären som jag hatar lika mycket som jag älskar.

Idag gick jag upp i tid (09.45) och så kom mamma hit som hade lånat Lbs bil. Vi for i den bort till Valbo för en del shopping. Har ju finally fått lite pengar, (krångla massa med mitt csnlån så fick första utbetalningen igår) dock har jag ju inte mycket pengar kvar ändå efter att betalat hyran, kursliteraturen, kläderna jag beställt och det jag var skyldig mamma. Meeen, pengar är ju inte allt här i livet.
Och så har jag en supersnäll mammi som köper en massa grejor till mig. Tack goa du!
Idag gjorde jag av med ungeför 500 kr och kom hem med detta:
Två nya hyllor.
Två kartonglådor att ha i mina nya hyllor.
Nya glas, matlådor, diskställ,diskburk och skål.
Leggins jag vela ha sen tidernas begynnelse, mascara för halva priset, svart nagellack för 12.50 och ny foundation. Plus så har jag en ny halllampa (som vi får se om det går att koppla in, för den var krånglig), duschdraperi, grejor att sätta upp den med och två svarta ramar. Och så ska jag få en riktigt cool  födelsedagspresent av Lb. Men vad det var minns jag inte ;)
Som om inte allt detta var nog har jag idag ätit korv med bröd lunch på Ikea, muuums.

Inga kommentarer: