fredag 10 september 2010

La skool

Nu sitter jag i skolan och skriver. Hoho. Ganska spännande. Det här med skola är ganska kul ändå, fast helst skulle man ju ha läst nåt som är roligt också -.- Det står en man bredvid som har tappat en hand. Han skrämer mig lite.
Det är alltså ingen riktig man, utan nån creepy docka.

Igår var jag ledig hela dagen lång. Sov inte alltför länge, gick istället upp och tittade lite på Sjunde Himlen. Ganska bra dem tidiga säsongerna, förutom att det är så kristet. Sen blev det lunch, toast+Dawson's. Ägnade lite av dagen till att förberedda mig inför idag. Och så var jag på bibblan och lämna tillbaka mina filmer och på en timmes promenix. Fast sen blev det mera tv :P Det är var lediga dagar är tillför ni vet. Och när Lb kom hem från sitt jobb blev det att fortsätta våran Idol 2011 tradition genom att titta på det från min dvd i mammas rum.

Idag är jag då i skolan. Vid busstationen i Hofors träffade jag på Monika G som också skulle till Falun, hon skulle göra en tenta. Hoppas det gick bra för henne! Själv har jag gjort grupparbete med Helena. Det gick fort. Kanske för fort? Vi pratade mest om en massa andra saker. Men det ska nog gå vägen ändå på tisdag.
Nu ska jag pallra mig ner till tågstationen så jag inte missar tåget.
Haleyfamiljen jag saknar er!

Inga kommentarer: