torsdag 9 september 2010

P.S I Love You James Marsters

Tittat på två bra filmer sen senast. Den första är Barnhemmet, skitlässkig. Lite för lässkig för mig. Spanjorerna kan dem. Sen har jag sett P.S I Love You för andra gången. Första gången var på bio för länge sedan (min första bio film med James Marsters), den är ritkigt fin och sorglig den. Men det som gör den bäst är ju så klart att James Marsters har en roll!

Fina tider nu också. Titta bara i tvtablån :D Favoriten är helt klart Lite Sällskap! Om ni missade det så går det i repris på söndag klockan 19. Och efter det kommer Halv Åtta Hos Mig. Idol 2011 är ganska roligt det med nu när det är auditions, en som såg ut lite som Lars Eriksson igår. Han som bodde på en båt. Tittade på Kungar av Tyrnäsand igår också. haha vilka sorgliga töntar. Men ganska underhållande program. Tyvärr missade jag Skånefruar, får försöka titta på reprisen. Tittade lite på Ullared(a) också, det var inte så underhållande som jag trodde dock. Och så har jag börjat kika på Unge Modrar nästan varje. Vinmonopol. hoho. Nu ska jag se dagens asvnitt som jag spelat in, för jag har nämligen flyttat in min älskade dvd i mammas rum där jag håller till för tillfället. Joy! (Så långt jag hinner, för sen börjar ju Halv Åtta Hos Mig. Vem ska vinna?!)
                                                                Fina grabbar.
Som jag har träffat :D

Inga kommentarer: