onsdag 22 september 2010

Finfina pöjker.

Jag orkar inte blogga utomlandsresan ännu. För korten är på kameran och jag är trött. Det blir lätt så av flytt och träning kanske. Hur som ville jag bara meddela en grej jag velat meddela ett tag. JAG ÄR GLAD FÖR ELITSERIEN HAR BÖRJAT IGEN. Jag har som seden bör tippat hur det ska gå och fick även denna gången med mig mamma och Lb. Jag hoppas M att du tog och tippade den!?
Och det bästa av allt. Färjestad har spelat två matcher båda borta och båda vunna.
Stolt och gla e ja.
Och de första matchen kunde jag se på teven. Då blir man glad. När man nu inte är en av dem lyckliga få med Canal plus. Men den senaste tiden har vi fått oss en ny kanal, Kanal plus hockey. Underbara kanal. Kan ju säga att jag och Lb har kört den ganska mycket i väntan på att elitserien skulle dra igång. Har fått se en del fina gamla grejor.
GULDPÖJKER!
PETER JHIDE!
HJÄLP!

1 kommentar:

Maria sa...

Jajamensan, jag har tippat! Men inte som du sa åt mig. Jag har ju lite förstånd iaf ;)