fredag 3 september 2010

Du vänder dig om, och du är ensam.

Dåligt med inlägg här. Jag tycker ju det är roligt att blogga. Nu är första skolveckan över. På ett sett har det gått bättre än väntat och jag vet nu att jag faktiskt kan klara av allt vad det innebär. Men för nervös har jag varit. Nervös så det inte blir nå roligt. Och ja, fast det gått en vecka är jag fortfarande nervös. Det går fort framåt. Snart har vi seminarium. Själv är jag fortfarande kvar på stadium, hmm vad handlar kursen om.. Missade första riktigt föreläsningen också och så har jag inte alla böcker.. Men jag ska försöka så gått jag kan. Men jag vet redan nu att jag inte ska läsa klart hela utbildningen. Det visste jag nog redan innan jag började. Det är inte min grej. Jag vill läsa film, för det är vad jag tycker är roligt. Även om jag inte har talangen, så kanske man kan nöta in nåt. Men tågkort och kursliteratur är inköpt så nu ska jag försöka.
Idag for jag till skolan och tog ett sånt här kort.

Inga kommentarer: