fredag 24 september 2010

I min nya lägenhet :]

Jag gillar min nya lägenhet. Det mesta är upppackat nu, lite kvar bara. Men det är ju en dag idag också. Och ni såg ju hur det såg ut först efter alla saker och kartonger var i lägenheten (om videon i inlägget under funkar.. jag kan iaf inte se det för mitt internet är så seeegt). Så har ju kommit en lååång bit på vägen. Tack till mor min för all hjälpen!
Sov min första natt här i onsdags. Hade på kvällen ett besök från Lb och sen lite senare kom Moa över. Hon blev nog lite imponerad över att det var så annorlunga möblerat än jag hade i min förra etta.
Igår vaknade jag innan väckarklockan! Hängde lite hemma och sen gick jag till bibblan. Lämnade tillbaka skolböckerna, lånade om mina filmböcker och lånade fem filmer. Handlade lite (det var längesen!) på Ica och hämtade lite grejor hos mamma jag glömt. Hemma igen hade jag ett långdistansFlan med Maria i några timmar. Det var kul! Vi tittade bland annat på Halv Åtta Hos Mig och Idol tillsammans. Men efter det började tekniken krångla och Maria lära plugga och jag tittade på film istället. Och sen avslutades det hela med lite Dawson's.
Idag vaknade jag nästan en timme före väckarklockan, redan vid halv 10! Har börjat dagen som den slutade igår, med Dawson's. Och nu blir det koka korv och käka korv med bröd lunch och titta på mera Dawson's.
Om ni inte kunde se videon så såg det ut såhär i måndagskväll. Grejor överallt i mina lilla etta.

Inga kommentarer: