tisdag 28 september 2010

KILLERKORVEN!

Vad fint det lät när jag skrev att jag och syster skulle äta middag tillsammans. Men dela en kebabpizza från Parma är å andra sidan riktigt fina grejor. Blev lite speciellt när dem gjorde pizzan och skulle ha på sås. En råkade ha på medium sås istället för mild. Vilket inte gjorde så mycket för oss, men han som gjorde det såg helt rädd ut och pratade han med nån som verkade kunna lite mera på ett annat språk. Syster sa att det inte gjorde något men att vi gärna tog lite extra sås, vilket vi fick. Ganska mycket. Och han ville ha på mer. Sås med pizza skulle det ha blivit ;) Med en färdig pizza for vi till Roberts och käkade den hemma hos Johnny och barnen och tittade på Bert :D GLASÖGONORM!
Blev lite lek med kidsen såklart, Johnny hittade min låda med skivor jag kommit på fattats och så fick låna de fem första Harry Potter filmerna av honom. Så blir maraton snart!
Senare tittade jag och syster på film hemma hos henne, Prinsen Av New York blev det och sen sov jag hemma hos henne i hennes nya säng.

Dagen efter åkte vi någonstans med Johnny, Lova och Nino. Någonstans där Johnny brukar klättra. Vi fick allt klättra lite vi med för att ta oss till stället där vi skulle grilla korv. Lite lässkigt och jag var lite orolig hur vi skulle ta oss ner haha. Men det gick. Och det var riktigt mysigt att grilla lite korv i skogen, fast jag inte direkt är någon skogsmänniska ;)
Nino och Lova.

Igår hängde jag med Moa. Vi gick på promme runt Hammardammen och såg en lässkig spinder. Tur det inte var den som lät! Tittade också på en av filmerna jag lånade från bibblan, The GoldenCompas. Och så fick jag äntligen sjunga lite Singstar. Synd att jag har så icke-fungerande skivor bara.. Men Playstationet funkar iaf!

Idag har det blivit att fixa massa viktiga grejor, bjuda mamma och Lb på mat eftersom mitt csn äntligen kommit och tränat hockey. Nu kikar jag på Idol och senare blir det nog mera film.

1 kommentar:

felicia sa...

svar: Gingers dagbok... Vilken är den bästa ;D ! De ska ju finnas avsnitt när de är lite äldre vilket inte har visats i sverige vad jag sett? vad heter han jerald(?) tar ju bort tandställningen senare... Han ser nästan bra ut då.... Hahhahah!!!!! "han ser nästan bra ut" han är liksom tecknad xD men han gör det!