tisdag 28 september 2010

Idol 2011

Jag har titttat riktigt noga på årets upplaga av Idol. Jag brukar ju tycka att det är ganska tråkigt efter ett tag och så brukar tittandet mest rinna ut i sanden. Men hittils har jag bara missat två asvnitt (självklart skulle det vara det i Karlstad..) och så missade jag igår för jag trodde inte att det inte var nå för det brukar det ju inte vara på måndagar. Och den här delen av kvalet är ju inte särskilld kul att se i repris när man vet vilka som gått vidare. Idag var det många favoriter med. Men båda mina absoluta två favoriter gick vidare. Men jag hejar ju på Sassa och Elin också. Heja Juryn! Som är helt fantastiskt underhållande och Peter Jihde, han blir bara roligare och roligare.
Men absolut roligast idag, dem nämnde Idol historiens härligaste och bästaste. LARS ERIKSSON.

SOM JAG HAR PRATAT MED.

Inga kommentarer: