tisdag 14 september 2010

Äntligen tisdag!

Jag tror jag fått en chock. Helt slut efter första träningen. Men fy farao vad kul det var. Jag har nog aldrig varit så rädd och glad samtidigt förrut ;)

Igår gjorde jag inte mycket läste lite kurslit och städade lite granna. Mot kvällen hängde jag hemma hos Syster, Lova och Nino. Så kul att Lova älskar att se på Halv Åtta Hos mig. Hade planerat att läsa mera innan sovdags men det blev nån rad.. Tittade på fula musikvideosar med syster istället tills Lb ringde och undrade när jag skulle komma hem och jag svarade snart. "Då kan vi ta det när du kommer hem", jag blev ju inte lite nyfiken då så pallrade mig hem och så var det inget. Han hade tråkigt och visste att jag skulle komma hem om han sa så. haha ;)

Och idag är det ju äntligen tisdag, så som jag längtat. Seminarie check. Hockeyn har börjat check. Snart kommer mamma hem med en massa godis till mig check. Ett extra plus är att det blir pizza när Lb slutat jobbat.
check.

Inga kommentarer: