måndag 15 februari 2010

Ouch. (15/2)

Vi skulle ju på beerpong turnering efter bion i fredags och träffa Sandra. Vi kom till lilla Victoria House och kliver in. Det första en som bor där säger då är ut. Moa säger hej lite chockat. och han säger bara ut. Det var för mycket folk där, men ofta man behöver vara otrevlig. Skitställe. Skitmänniskor. Ganska så underligt alltså. Så därför tycker jag lite ont att detta är skitroligt:  (Dave Sullins är våran och deras landlord) 
Smart drag..

Vi kom dit nån timme efter det sista är skrivet och då var det fullt med folk och en massa musik.. Sandra och dem hade också blivit utslängda så dem träffade vi inte på :(

Ville bara berätta detta, för att det var roligt. haha!

2 kommentarer:

C sa...

skadeglädje är den enda sanna glädjen!!!! HAHAHAHAHAHA

Förresten så har jag å johnny nu sett american psyko eftersom du sa att den va bra- och den var STÖRTSKÖN!!!

Puss & Kram... förresten har jag sagt att min sista praktik, 8 veckor, blir uppe i hudik, 19 mil härifrån...kul...

Hanna sa...

Hahhaa, precis! :D

Har jag sagt att den varit bra? Jag vet inte ens om jag sett hela den filmen :P Men av det jag sett verkar den störtskönt! :]

Nää, det har du inte sagt! När börjar den? Ska du bo där då? Eller ska du pendla? Eller går det ens att pendla.

PUSS OCH KRAM! SAKNAR DIG!