fredag 26 februari 2010

Alltså... Jag kan ju inte längta tills jag blir 26..

Vi har vunnit en del medaljer och det är roligt. Anja är bragdig. Skidor går bra. Final i curling imorgon. Men det som betyder något. Ute mot Slovakien. Storstryk mot både Kanada och Usa. Inte ens ett brons. För vi kan inte ens vinna mot Finland. Men damerna är damerna. Herrarna ska vara bättre. Herrarna ska vinna en medalj. Herrarna ska inte åka ut i en mesig kvartsfinal mot Slovakien. Hur det än går så kommer Finland komma bättre en Sverige. Hur känns det då? Surt. Usa får absolut inte vinna. Inte Kanada heller. Jag var inne på Kanada igår. Men nu känns det som att Slovakien är minst pest. Och dem har ju faktiskt FBK i sig. Alltså igår när det var över. fyyy. Det kändes som jag tappan en arm eller nåt. Allt kändes meningslöst.
F to the iasko.
USCH!

Vi har en massa stjärnor men inget hjärta.Vad som är skillnaden det är OSet från 2006. Jörgen Jönsson.

Så idag har jag och Evelina tröst shoppat. Alltså jag har tröst shoppat och Evelina har varit med. För Evelina är nog inte lika ledsen som jag. Och så hittade hon sig ingen bikini heller. Moa och Sandra var oroliga, och någon har nog fått mitt amerikanska nummer. Hmm..

2 kommentarer:

mor sa...

Håller fullständigt med dig angående hockey, de tog alldeles för lätt på sin uppgift så rätt åt dem. Nu ser jag framemot curlingdamernas final inatt. kram

Hanna sa...

Nu är det spännande med curlingen! Orkar du hålla dig vaken? :P Hur gick det för Daniel? Jag tänkte att jag skulle sms:a honom men jag kommer bara på det när han nog sover.. Klarade han det? :):):):)
Kram!