fredag 12 februari 2010

Before they know it, time's run out.

Jag har fått mig ett munsår. Bläää! Det var lite dagen igår det. Jag trivdes i mina andra OTH - värld.
Var inte så taggad till Julianne Moore på kvällen, men när jag väll kom dit så var det väldans trevligt! Hamnade rätt långt fram i kön som blev väldigt lång även igår. Julianne Moore kom i en bil och gick ut och hälsade på en massa människor som stod där. Inte vi dock. För vi stod i kön. Men imorgon när Colin Firth kommer, då ska vi stå där och hoppas att han hälsar på oss! Infogar bild:
Den andra Mr. Darcy 
Och här i Love Actually :)

Så Julianne Moore. Hon tog emot Montecito Award från producenten Ivan Reitman. Men först var det en lång men ganska mysig intervju med henne där dem gick igenom hennes karriär och pratade om en massa filmer hon varit med, som The Big Lebowski som jag så på Intro To Film denna veckan. Fick se en massa klipp från en massa filmer.
 
Julianne Moore!
På röda mattan, det är nog Veronica som ska intervjua henne här.
Gubben som interjuvade henne var ganska jobbig och lässkig. Han skrattade jätteroligt men lässkigt! Nää, en fin kväll. Det var spännade att ha varit med om! Nåt annat som är spännande är att när Evelina och hennes två kompisar som var här och hälsade på käkade frukost på ett ställe så var Julia Roberts där och käkade också!

Inga kommentarer: