onsdag 3 februari 2010

Sven e min van!

Sag just att mitt forra inlagg var mitt 1000:onde. OJ! Vad mycket jag har skrivit. Det ni!

Jag ar i dac lab nu igen for forsta gangen for denna terminen. Det ar darfor jag inte har dem dar tre sista bokstaverna vi har i Sverige. Haller pa att fixa med min editing assignment. Ar nastan klar med en av tva. Sa halvvaggs. Woho! Sen om den ar vidare bra ar en annan femma. Men den ar ganska sorglig i alla fall.

Det ar birthdays times nu. Igar Maria och sa traffade jag pa Johan i dac som ocksa fyllde igar, och idag fyller varldens basta ELIN ar! Tank att vi kant varandra anda sedan vi var 6 ar! I 16 ar alltsa! Det ar mycket! Den har inte bara varit en valdigt lang vanskap, den har ocksa varit valldans FIN! Och ar an idag!
Hundar och tvserier ska det vara, eller hur Elin <3
Det var bra att du fick en sa fin fodelsedag! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
Och till nagot trakigt! Jag tror Stephen Liam DaVega har fatt virus! Dumma dator! Jag gillar inte datorer alltsa! Dem ska bara krangla.. Men jag har mailat till dem som kollade min gamla dator Liam, sa far se vad dem svarar. Forhoppningsvis kan dem hjalpa mig.

Ni far ha det sa bra sa hors vi nar vi hors, for nu ska jag hem och kaka nudlar! Puuuuuuss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hanna.Det ar ju ganska roligt att lasa det du skriver utan a.aoch o.Skoja bara, det ska ju vara å,ä och ö. Kul att det går bra för dig. I dag (i morgon för dig)fyller Caroline ett kvarts sekel. Ha det så bra och kram från Per.

Hanna sa...

Haha! :D Ja, hon blir ganska gammal nu. Nää, fortfarande fem år till 30! Och den sjätte fyller väll du år?

Anonym sa...

Ja ,då fyller jag 40 eller var det kanske lite till.Per